Regelmatig schrijf ik over marketing en communicatie: onderwerpen als content maken, zichtbaarheid, lijn in de communicatie van je bedrijf en doelgroepgericht communiceren, passeren de revue.

Volg me ook op LinkedIn voor meer inspiratie.

Al een tijdje hik je ertegenaan: eigenlijk zou de website vernieuwd moeten worden. Hij voldoet namelijk niet meer op het gebied van inhoud en techniek. En de fotografie mag ook wel anders… Maar je ziet er wel een beetje tegenop om dit project op te starten. No worries! Het cliché ‘een goed begin is het halve werk’, geldt ook zeker hiervoor. In dit artikel deel ik 5 stappen met je die je kunt zetten voor je aan de slag gaat met een webbouwer.

Klantcommunicatie: vanzelfsprekend of ingewikkeld?

Waar denk jij aan bij het begrip klantcommunicatie? Vind je het een vanzelfsprekendheid? Lastig misschien? Of vind je het maar een abstract woord? Misschien is het wel alles van voorgaande tegelijk. Want ja, natuurlijk wil je als organisatie klantgericht communiceren. Is er iemand die dat niet wil? Met diegene wil ik wel eens in gesprek en nodig ik graag uit voor een bakkie ???? En ja, het is lastig om klantgericht te communiceren en een abstract begrip is het ook. Want wat is het en hoe doe je het ‘goed’?

Lees verder »

Als ik later groot ben

Ooit begin ik voor mezelf…dat is iets dat ik vaak tegen mezelf zei. Maar wanneer is het juiste moment? Ga je wachten tot je later groot bent? Hét juiste moment komt volgens mij nooit, maar toen het vorig jaar even niet zo lekker liep en ik op zoek was naar meer eigen regie over werk en privé dacht ik: ‘als er een moment is om het roer om te gooien, dan is het nu!’

Lees verder »